חייגו עכשיו    077-9967777

דלתות זכוכית אוטומטיות

×

      מלאו פרטיכם בטופס הבא

    רוצים שנציג יחזור אליכם? לחצו כאן
    יש לכם מחסן לוגיסטי עם דלתות זכוכית אוטומטיות? רוצים לשדרג את הכניסה אל המפעל או העסק? תאמו פגישת ייעוץ עם אחד מנציגי חברת אלטרון, ותוכלו לקבל פרטים מלאים על פתרונות לוגיסטיים מהשורה הראשונה.
    חברת אלטרון בע"מ מספקת כבר שנים רבות פתרונות לוגיסטיים עבור ענפי התעשייה השונים בישראל. אנו מתמחים בתכנון, ייצור, התקנה ותיקון של דלתות זכוכית אוטומטיות מכל הסוגים. נציגי החברה שלנו ישמחו להגיע אל המחסן שלכם, לבדוק את התנאים והנסיבות ולחשב הצעת מחיר משתלמת.
    איתנו אתם לא צריכים לבזבז זמן וכסף על דלתות מיושנות או מסורבלות. בואו לשדרג את הכניסה והיציאה אל המחסן, להקל על העובדים ולעזור בגיוס לקוחות חדשים.

    היתרונות של דלתות זכוכית אוטומטיות

    המטרה של דלתות אוטומטיות היא להקל על העבודה במחסן. בעזרת הדלתות הללו ניתן ליהנות ממספר יתרונות:
    • מראה אסתטי מרשים
    • בידוד תרמי ואקוסטי
    • יצירת חלל פתוח ומרשים
    • תפעול נוח
    • מחירים משתלמים
    • עמידות בטווח הקצר והארוך
    דלתות זכוכית אוטומטיות ושאר הפתרונות הלוגיסטיים המסופקים על ידינו מתאימים לכל הסגירות והפתחים. אנו מציעים ללקוח להתרשם מהמפרט הטכני של הדלת, ממליצים על פתרון המתאים לתקציב המוגדר מראש, ומתחייבים לעמידה מלאה בלוח הזמנים. בעזרתנו ניתן לשפר את היעילות של המחסן או העסק.
    החברה שלנו משרתת כיום לקוחות מובילים בארץ כגון מפעלים, מרכזים לוגיסטיים, מחסנים בנמלים, מוסכי רכבת, האנגרים בשדות תעופה, מתקנים צבאיים ועוד. יש לנו את הניסיון הדרוש להתמודד עם בעיות בלתי צפויות. אנו מקפידים על שימוש בציוד המתאים ומסמיכים את העובדים למתן שירות אדיב ויחס אישי.

      קבלו עכשיו הצעה משתלמת עבור

      מלאו פרטיכם בטופס הבא

      לייעוץ עם נציג אלטרון
      לכל שאלה לחצו כאן
      ×
      X