דלתות זכוכית לבניין ללא מגע

דלתות זכוכית לבניין ללא מגע – ככה פותחים דלתות אחרי הקורונה
דלתות זכוכית מהווה אלמנט שימושי ודקורטיבי בבנייני מגורים, מוסדות ציבור ובתי עסק. דלתות הזכוכית מבוססת על מנגנון הזזה אוטומטי וניתן למצוא אותן בקניונים, בתי חולים, בנקים, בנייני משרדים ועוד. כיום, הפכו דלתות הזכוכית לטרנד חם ומוביל גם בבנייני מגורים ותכנון של בניינים חדשים או כאלה העוברים תהליכי התחדשות, כולל התקנת דלתות זכוכית. דלתות זכוכית משדרות אלגנטיות ויוקרה ומספקות נוחות שימוש, שכן מנגנון הפעולה של הדלת הינו אוטומטי ואינו מצריך מגע יד. דלת ההזזה נפתחת ונסגרת באופן אוטומטי כאשר אדם מתקרב לדלת ומעוניין להיכנס או לצאת מהבניין. מדובר בשדרוג של ממש התורם לשיפור איכות החחים של הדיירים ומקנה לחזית הבניין מראה אסתטי ומעוצב.
היתרונות של דלת זכוכית לבניין – בטיחות, נוחות ושמירה על הבריאות
דלתות הזכוכית עשויות מזכוכית איכותית, עמידה, חזקה ואטומה המספקת בידוד ואטימה מלאים מתנאי מזוג האוויר ומרעשים. הדלת כוללת מערכת אוטומטית מתקדמת הפועלת באמצעות חיישנים ועין אלקטרונית. החיישנים מזהים תנועה ומעבירים אות חשמלי לדלת להיפתח ולהיסגר כעבור מספר שניות. הפעולה האוטומטית מספקת יתרונות רבים בהם: נוחות, בטיחות, היגיינה וסטריליות. בעידן בו הקורונה פרצה לחיינו, הרי שישנה חשיבות לשמירה על היגיינה גבוהה ואחד האמצעים היעילים לכך הינו הימנעות ממגע יד עם משטחים. דלתות הבניין נועדו לאפשר מעבר נוח של מספר רב של דיירים ואורחים וכאשר כל אלה נוגעים בידית הדלת, הרי שנוצר מצע לדגירה ולהעברה של הווירוס. דלתות זכוכית לבניין הפכו למוצר נדרש ובעל חשיבות בריאותית בעידן הקורונה. ההימנעות ממגע והפעולה האוטומטית תורמות לשמירה על בריאות הדיירים וזאת בשילוב של נוחות שימוש, בטיחות ואסתטיקה ברמה גבוהה.
לסיכום, דלתות זכוכית הפכו לטרנד ולסטנדרט בבנייה החדשה וזאת בזכות היתרונות הרבים שהן מספקות. הדלת האוטומטית מאפשרת מעבר נוח ובטוח תוך שמירה על היגיינה וסטריליות והינה בעלת ערך מוסף עיצובי ודקורטיבי שכן היא הופכת את חזית הבניין למרשימה, אלגנטית ומזמינה.

לקבלת מידע נוסף ממומחה, השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם