שער חשמלי לבניין

אם אתם גרים בבניין משותף או שאתם אחראיים על בניין בו יש משרדים או מתבצעת בו פעילות עסקית כזו או אחרת ויש חנייה בבניין, אתם בטח מכירים את הבעיה. אורחים לא רצויים שמגיעים ומחנים את הרכב שלהם, אנשים שמחפשים חנייה באזור ופותרים את הבעיה שלהם על חשבונכם ועל חשבון שאר הדיירים בבניין, ובכלל, החנייה שלכם או זו שאתם אחראיים עליה פרוצה וכל אחד יכול לעשות בה שימוש. מה הפתרון למצב הזה? הפתרון הינו שער חשמלי לבניין כמובן. שער אותו ניתן יהיה לפתוח בקלות ובמהירות ובעיקר, רק מי שאמור להיכנס ייכנס בו.

יתרונות

· הרתעה – שער חשמלי לבניין יכול להוות גורם הרתעה מפני פורצים וגנבים וגם בפועל, הוא לא מאפשר לגנוב את הרכבים שבפנים. מי שירצה לגנוב רכב מתוך המתחם יצטרך להתגבר גם על הנעילה של הרכב וגם על השער הסגור (שאין דרך לפתוח אותו למי שאין לו הרשאה)

· פרטיות – כפי שציינו, אף אחד לא יגיע וישתלט על החנייה שלכם או של דייר או עובד אחר בבניין.

· עיצוב – שער חשמלי יכול להיראות מצוין כחלק ממראה כללי של מבנה. יש שערים בעיצובים שונים וניתן להתאים אותם לפי הצורך.

סוגי שערים חשמליים

שער חשמלי לבניין יכול להגיע בווריאציות שונות. הנה כמה מהסוגים הקיימים כיום:

· שער חשמלי מתרומם – שער שמופעל בדרך כלל באמצעות שלט או חיישן זיהוי אוטומטי. ניתן להתקין אותו בחנייה של הבניין, בכניסה למתחמים תפעוליים (כמו מחסנים) ובקומות רבים אחרים.

· שער חשמלי על מסילות – פחות נפוץ בכניסה למבנים, יותר בכניסה ליישובים. זהו שער מאסיבי מאוד שמונח על מסילות וגם הוא יכול להיות מופעל בשלט רחוק, על ידי חיישן או מהנייד.

· שער הזזה קונזולי – נקרא גם "שער מרחף". כמו קודמו הוא מאסיבי אך לא על מסילות.

· שער כנף – מתאים יותר למבני מגורים. נפתח פנימה והחוצה חשמלית.

שער חשמלי לבניין יכול להיות פרקטי וכזה שנותן מענה בטחוני בלא מעט מקומות. הוא גם הופך את החיים לנוחים יותר מכיוון שהוא לא מצריך פעולות פיזיות שונות.

לקבלת מידע נוסף ממומחה, השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם