תיקון תריסים נגללים

תריסים נגללים חשמליים קיימים כבר לא מעט שנים ומרגע כניסתם לחיינו הם רק הולכים והופכים לפופולאריים יותר ויותר. אפשר להתאים את המידות שלהם בהתאם לצרכים ככה שהם יכולים להיות מותקנים על חלונות ויכולים להיות תחליף לדלת. הם איכותיים ועמידים ומחזיקים מעמד שנים ארוכות, מגיעים בעיצובים שונים ובעיקר פרקטיים ונוחים.

יש מקומות שבהם הם נפתחים ונסגרים ללא הפסקה כמעט. כמה שהשימוש בהם יהיה אינטנסיבי יותר ככה הם יהיו מועדים יותר לתקלות שונות למרות איכותם הגבוהה. אז הנה קצת על תקלות ועל תיקון תריסים נגללים.

מניעת שבירה של התריסים

תריסים נגללים חזקים ועמידים אבל יש דבר אחד שחייבים להקפיד עליו כדי לא לאתגר אותם. צריך לוודא בכל פעם לפני הסגירה שלהם שאין חפץ כלשהוא שהם עלולים להיסגר עליו, כי זה המתכון הבטוח לשבירה שלהם או לפחות להתעקמות שלהם. אפשר להוסיף לתריסים כאלו גם חיישן זיהוי של חפצים, אבל הכי נכון זה להיות זהירים ולא לתת לילדים לסגור אותם לבד.

תקלות נפוצות נוספות

· קריעת הרצועות – לתריסים נגללים יש רצועות שתפקידם הוא להרים ולהוריד אותם עם פעולת המנוע. לא פעם הרצועות הללו נקרעות בגלל שחיקה או בגלל חוסר איזון של התריסים ואז צריך להחליף אותן.

· מנוע לא מכוון – עוד תקלה נפוצה בתריסים נגללים היא מנוע לא מכוון מה שגורם לתריסים להיבלע בתוך הקופסא… במקרה כזה איש מקצוע יכוון אותו מחדש. מה גורם לתקלה הזו? בעיקר קצרים והפסקות חשמל שתורמים לשיבוש.

· מנוע עייף – אם המנוע מראה שהוא כבר "עייף", שהוא לא מצליח להרים ולהוריד בצורה תקינה יש תורך להחליף אותו.

תיקון איכותי וטיפול מקצועי

אם נתקלתם באחת הבעיות הללו אל תנסו לתקן אותה לבד. אתם עלולים לסבך עוד יותר את המצב וחשוב גם לזכור שהתריסים הללו מחוברים לחשמל על כל מה שמשתמע מזה. תיקון תריסים נגללים צריך להתבצע על ידי איש מקצוע, מישהו מנוסה שיודע לזהות במהירות את הבעיה ולהתמודד איתה. אל תנסו לחסוך בזה כסף כי אתם עלולים לשלם הרבה יותר מאוחר יותר.

לקבלת מידע נוסף ממומחה, השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם